Nieuwnieuw nieuwnieuw - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Guido Boer - WaarBenJij.nu Nieuwnieuw nieuwnieuw - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Guido Boer - WaarBenJij.nu

Nieuwnieuw nieuwnieuw

Door: GeejdeBeej

Blijf op de hoogte en volg Guido

11 November 2011 | Nederland, Groesbeek

Heyhey iedereen!

Ik krijg nog regelmatig mailtjes van waarbenjij.nu met de vraag of ik toevallig al maanden geen internet heb? Dan sta ik er toch maar weer bij stil hoe lang het geleden was. Ik heb vaak genoeg zin en tijd om een reisverslag te schrijven. Dus dat ga ik ook weer doen!

Waarover? en hoe vaak? Weet ik nog niet precies. Ik schrijf zelf verhalen voor de lol, herkenbare psychologie... We zien wel

De naam van mijn site is daarom ook veranderd van guido2gozzie naar geejdebeej (hardop uitgesproken mijn initialen :))

Bij deze heet ik u allen welkom in mijn gedachtegang, treed binnen.... Als je durft :badgrin:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19785

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: