Studie - Reisverslagen van Guido de Boer - WaarBenJij.nu Studie - Reisverslagen van Guido de Boer - WaarBenJij.nu

Studie

Een taalreis is in dit geval een heel ruim begrip.

De studie heet "Biologie en Medisch Laboratorium onderzoek" (afgekort BML) en het valt, samen met andere studies, onder het Hoger Laboratorium Onderwijs (HLO).

Het is voor mij een taalreis omdat ik mij leer uit te drukken onder de biologen. Een taal is nu eenmaal een verzamelnaam voor 'het middel om elkaar te begrijpen.'

Wat houdt de studie in? Eerlijk gezegd, weet ik het zelf niet, maar het interesseert mij ontiegelijk! Na een maand studeren heb ik het er naar mijn zin, heb ik een goed gevoel met mijn keuze en dat vind ik meer dan genoeg. Dit is de richting die bij mij past!

Recente Reisverslagen:

11 September 2014

Een (studiejaartje) naar Bonn!

31 Maart 2012

Dankjewel meneer!

28 Januari 2012

De link werkt niet?

23 Januari 2012

Hoe is het om...

05 December 2011

Beter laat dan nooit
Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19775

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: