F.F.F.F. (FIlms, Foto's, Fiets en Full-time) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu F.F.F.F. (FIlms, Foto's, Fiets en Full-time) - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

F.F.F.F. (FIlms, Foto's, Fiets en Full-time)

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

09 Maart 2011 | Australië, Melbourne

Gegroet hullie allen!

De carnaval is bij jullie aan de gang maar daar heb ik me op voorbereid. Daarom heb ik 2 foto's geupload op hyves dat laat zien dat Melbourne ook heel kleurig is :D!

Het werd hoognodig tijd dat ik weer eens wat beeldmateriaal laat zien van hoe het er hier aan toe gaat.

Nee natuurlijk zijn het niet maar 2 foto's :D Ik heb foto's gemaakt tijdens sales-werk, Perfect ingepakte fiets voor de bus naar de Rochester Tomato Farm (RTF... een erger scheldwoord dan WTF haha :D) en nog veel meer foto's!

Ook wil ik jullie allemaal laten weten dat ik een fruitige laptop heb gekocht... Een Apple. Mijn plan was het in Hong Kong te kopen maar uiteindelijk bespaart het wel geld als ik dat nu al doe (volgende alinea waarom, mocht je dat willen overslaan).

1) Global Gossip computers kosten per minuut computer gebruik (met internet).
9 van de 10 minuten gebruik niet eens internet omdat ik foto's op orde wil krijgen, mijn reisverslagen kopieer-plak op internet etc. Ik hoef dus niet meer te betalen voor het niet-internet-gebruik
2) Er is gratis draadloos internet in de bibliotheek als je een laptop hebt.

Voor mijn gehele computergebruik hoef ik dus niet meer te betalen zolang ik in Melbourne zit :) Als ik de reisschoenen weer aantrek zal ik nog steeds geld besparen met de wifi in de mac (Helaas moet ik dan wel een 50$cent softijsje moeten betalen :( :D)

Nu heb ik ook een voorproefje van mijn videoreisdagboek gemaakt en op hyves gezet! Enjoy ^^

Maar of IK nog wel geniet... ik bedoel ik weet het niet meer... mijn fiets is gestolen en ik voel me zo... zo.... ZO TROTS DAT IK ZELF EEN NIEUWE FIETS IN MEKAAR HEB GEZET! Helaas, mijn fiets is gestolen. Ik kom 5 uur 's nachts terug van werk, ga om 8 uur even een pak melk halen, waarom staat er geen fiets waar ik die heb achtergelaten?? Dus ik had zsm een nieuwe fiets nodig, alle fietskoopmogelijkheden opgezocht. Goedkoopst in de winkel = 200$.... Goedkoopste op Gumtree = 140$ (Gumtree = universele Marktplaats, dus ook voor werk en house-shares)... Maar er was 1 advertentie... "CERES"... een recycle-achtige community die elke week nieuwe onderdelen van fietsen binnenkrijgen die mensen niet meer gebruiken... Leden van de community (10 dollar om lid te worden) mogen alles pakken en hun eigen fiets in mekaar zetten!! :D Met een half uur zoeken stuitte ik op een redelijk frame. Banden erop gezet, remmen en ketting erop gelegd, stenen zadel, stenen stuur EN KLAAR :D! Het slot was nog duurder dan de fiets zelf haha! :D:D

Doel van dit weekend: beter zadel. Het voelt letterlijk of ik op steen zit!

En Nu.... Waar iedereen (vooral ikke) zoooo lang op hebben gewacht...... IK KAN FULL TIME WERKEN IN DE CIRCUS BAR :D! Het hele balkon wordt gerenoveerd en zal dus voor 2 maanden worden afgesloten! DAT IS DUS IDEAAL WANT DAARBIJ KUNNEN ZE EEN HELPENDE HAND DOORDEWEEKS GEBRUIKEN :D! Vanaf volgende week heb ik elke dag werk en zondag lekker vrij :D En dit reisverslag heeft een heeeeleboel smileys!

Ik heb nu net alle foto's online gezet! Spoedig zal het filmpje er ook op staan!

http://guido-pescados.hyves.nl/album/58713926/4_Nieuwste_Foto_s/ICu7lEUx/fotos/1253019945/0/LA2M/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

Hierna nog lekker van mn laatste vrije weekje genieten :)

Houwedoei en eun heule zotte carnaval Groeslanders! :D

  • 09 Maart 2011 - 07:31

    Marlies:

    Hoihoihoi!!

  • 09 Maart 2011 - 08:34

    Janny En Peter:

    Ik moest wel weer lachen om je blog Guido, maar wat leer je veel man! super goed!!! hier kan je echt de rest van de leven op teren hoor. Wij zijn net terug van Brazilie..heb wat aanpassingsproblemen eerlijk gezegd.....enjoy the circus!

  • 09 Maart 2011 - 09:12

    Ilse:

    Super goed Guidoo! Gefeliciteerd met je baan. EN bij een fiets moet je slot ook duurder zijn dan de fiets zelf. Heb ik ook :tooth:, anders wordt ie gejat, aldus de Utrechtse logica! Succes met je vrije week en je baantje, spreek je snel weer.
    xx

  • 09 Maart 2011 - 10:58

    Sij:

    Hola hermano,
    Fijn om te lezen dat je fulltime kunt gaan werken!!! Sorry ik denk dat er iets tussen onze communicatie mis is gegaan..
    Ik moet even wachten op mijn groepsgenootjes totdat we weer verder kunnen. :( we bellen!!
    XXXOOO

  • 09 Maart 2011 - 12:45

    Sijanda Jelsma:

    Mooi zo! (ik hou het even kort)

  • 09 Maart 2011 - 14:53

    Mam:

    Super. Een fulltime baan. Geweldig dit nieuwtje!!! Hoop dat je zo nog op skype komt of is er weer een misverstand vanwege het tijdsverschil??? Haha. Dikke x

  • 09 Maart 2011 - 16:53

    Pap:

    Ha ha ja goed idee om die fiets in te pakken. De conducteur kan nu eeecht niet zien dat er een fiets in zit.
    Dat zweven op die skydive simulator is heel gaaf. Je hebt het goed voor elkaar met dat werk. Helemaal goed x

  • 10 Maart 2011 - 18:05

    Robin:

    Fotoooooos!!!! :)

  • 26 Maart 2011 - 19:41

    Mam:

    Ja, idd Robin. FFFFOOOOTTTTTOOOO"S!!!!

  • 26 Maart 2011 - 19:42

    Mam:

    Je kunt wel merken dat je nu volop aan het werk bent. Geen uitgebreide mails, geen foto's, geen skype. Maar helemaal oke hoor, werk jij maar lekker!!!! Ly.x.

  • 20 April 2011 - 07:32

    Mam:

    Giet!!!!!!!!!!!!!!!! Het is 20 april!!!!!!!!! Update!!!! x x x

  • 20 April 2011 - 12:24

    Guido De Boer:

    Hahah zodra ik het postte viel me pas je berichtje op :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 19788

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: