buzzz buzzz bussy :D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu buzzz buzzz bussy :D - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

buzzz buzzz bussy :D

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

26 Februari 2011 | Australië, Melbourne

IK BEN EEN BUSSY :D [Buzzie]

Ik werd dus een paar dagen terug gebeld omdat ik mijn CV voor een baantje had gestuurd... Ik had zoveeel baantjes al gemailt dus wist niet wat het was en ben maar gewoon met de flow meegegaan... dus ik sollicitatie-gesprek (allemaal leuk en aardig).... ik heb een proefdagje net gedraait.... Correctie: proef-hele-nacht! ik heb van 21:00 25 Februari tot 05:15 26 Februari gewerkt! Mijn uurloon: 18,75.... een totaal van: 154,69 dollar op mijn proefdag verdient haha!

Wat houdt het baantje in: Ik werk in een discotheek en elke discotheek heeft nou eenmaal niet onbeperkt aantal glazen en bekers, mijn taak is ze bij elkaar te rapen als mensen ermee klaar zijn, ze in de vaatwasser te stoppen, beetje vloer schoonhouden EN de koelkast niet leeg laten lopen! Eenvoudig en het betaalt ook goed :D Heeeejlemaal mijn ding

Toen ik dus (vandaag:P) klaar was vond mijn baas Liz (de tweede) dat ik het "incredibly well" deed! :D Ongelooflijk goed dus haaahaaa :D en het volgende wat ze zei "Wil je morgen... ofja vanavond werken" en ik natuuurlijk jah zeggen ^^

Ook heb ik nu een sales training gehad, ik sta steviger in mn schoenen met de "pitch" (de standaard tekst die we 100x per dag zeggen om mensen in te schrijven) maar ik heb momenteel wel een instelling van... Jah het is sales, ik doe het gewoon voor een week, voel me weer top dat ik er uiteindelijk mee stop en krijg sowieso 700 dollar aangezien er een minimum van 18 dollar per uur mee wordt verdient, mocht ik sales maken, ok mooi meegenomen, alleen dan daar ook blijven als het valt vol te houden.

Het bierbaantje is een weekend baantje dus alleen vrijdag is een misschien lastig, maar zien of het valt vol te houden! De disco is:
"The Circus Bar"
199 Commercial Road, South Yarra
Melbourne
Je kan ook zien dat er een balkon is! Echt heel leuk! Dit is trouwens ook niet zomaar een disco, maar eentje die je reserveert voor partijtjes en verjaardagen enzo :)

In ieder geval ga ik overdag lekker wat slaap inhalen dus eigenlijk loop ik gelijk in het weekend met jullie hahah! Oh wacht, dat maakt het skypen lastiger... niet fijn.... nouja...

In ieder geval zit de stemming er weer in :D ECHt ERIN! ;)

Let's make some money! TJUK TJIENG



  • 26 Februari 2011 - 09:34

    Pap:

    Zo heb je niks en zo heb je 2 baantjes. Goed gedaan man. Handig zo'n cursus sales. Sij moet er voor betalen met haar opleiding en jij krijgt hem voor niks. Ga er maar tegen aan. Zolang je goed bijslaapt is het prima. Succes x

  • 26 Februari 2011 - 09:49

    Mam:

    SUPER!!!!!!!

  • 26 Februari 2011 - 10:41

    Marlies:

    Dolblij voor jou!!!!X

  • 26 Februari 2011 - 13:08

    Sijanda Jelsma:

    Hey Guido,
    Het succeswensje heeft geholpen. Goed gedaan !

  • 26 Februari 2011 - 13:33

    Sijandita:

    Heeeee!! Super fijn dit te lezen. Zat net op de site te kijken.. Ziet er leuk en gezellig uit, met dat rood :) (en gaaf dakterras).. Tot de volgende sms!! kusje

  • 26 Februari 2011 - 18:31

    Janny:

    Toppie!!!

  • 28 Februari 2011 - 10:31

    Marjo:

    Hallo Guido,

    Even een krabbeltje uit Malden.
    Wat fijn dat je een leuke baan hebt gekregen.
    Ik hoor regelmatig hoe het met je gaat.
    Blijf genieten aan de andere kant van de aardbol.

    Hartelijke groet, Marjo.

  • 05 Maart 2011 - 10:43

    Ilse:

    Hoe is uw baantje? x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 19788

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: