Eventjes doorbijten... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu Eventjes doorbijten... - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

Eventjes doorbijten...

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

16 Mei 2011 | Australië, Melbourne

Zo! En nu weer eens die knoop doorhakken!
Alweer een maand verder en nog 1 maand werk te gaan!

Alhoewel deze maand toch wel een tikkeltje anders verliep dan vorige maanden. Sorry mensen maar een echte doorzetter ben ik niet want ik ben al begonnen aan het reizen... Nee grapje haha.. Alhoewel.. Ik heb al wel de Great Ocean Road en Kangaroo Island erop zitten. Neenee ik ben nog niet in Fiji. Ryanai Uh!? Ik bedoel Virgin Blue heeft spotgoedkope binnenlandse vluchten (maar 50 Aussie-piek!) en ik heb al een enkeltje van Adelaide naar Melbourne te pakken.

Ok ik zal het eventjes duidelijk uitleggen:

Stap 1: Vermoeidheid
Met mijn 6 favoriete huislummelaars uit huis verveel ik me nu nog dooier dan normaal. Kan dat? Ja dat kan, ik zuig dit heus niet uit mn duim haha :p Dus mijn zin om doordeweeks niks te doen, uit geldbesparing, kelderde van 2% naar 1%. faTAAL dus! :(

Stap 2: De doorbraak
In de hoop voor een goeie deal bleef ik op de hoogte bij Virgin Blue (DE vliegmaatschappij rondom Australië) voor een goeie deal van Adelaide naar Nadi (Fiji), maar in plaats van dat ik internationale-deals in mijn mailbox ontvang krijg ik constant die (voor mij) nutteloze deals over binnenlandse vluchten voor maar 50 dollar als je binnen 24 uur boekt... En na weken drong er eindelijk een ideetje tot me door!

Stap 3: Wat de doorbraak was
Ok het plan was... Ik doe de Great Ocean road... Ik doe Kangaroo Island... Ik kijk rond in Adelaide... en neem dan een vliegtuig terug naar Melbourne om dan weer te gaan werken :) 1 probleempje: alles bij mekaar heb ik 2 weken nodig... Dus ik heb een weekendje vrij gevraagd (met veel drama... ben benieuwd hoe zich dat over een maand gaat uitpakken :S)

enne.... Jah... Nu zit ik hier dus weer... in de weekenden te werken... doordeweeks kijken of er nog wat te vreten valt uit die neus van me ("uit je neus te vreten" Ik doe dat niet echt hoor ;))

OH EN IK HEB GOED NIEUWS :D Ik heb Robin gevolgd met zijn reis door Nicaragua en heb zoo veel foto's op zijn weblog zien staan.. En ik vond het al raar en dacht van "betaald hij waarbenjij.nu zodat hij meer foto's erop kan zetten?" Maar ik denk dus wat langer na dan de gebruikelijke 2 seconde en kwam erachter dat ik maximaal 150 foto's op mijn weblog kan zetten!! DUS BIJ DEZE KOMEN ER WAT LEUKE FOTO'S DIE JULLIE NIET MET EEN DOORVERWIJZENDE LINK HOEVEN TE OPENEN JEEEEEJ :D

ok.... misschien dat je wel kan merken dat ik (voordat ik aan dit reisverslag begon) een conference van youp van 't hek heb gekeken...

In ieder geval:
Enjoy :)
Cheerios
Guido

  • 16 Mei 2011 - 07:19

    Marlies:

    Waauuww!!

  • 16 Mei 2011 - 16:28

    Florin:

    Hee Neef!
    Wat ben je weer lekker bezig:p Ik geloof dat jij daar wel jaren kan blijven wonen.
    Super fijn dat een deel(tje) van jou Australisch verdiende geld naar Ghana toe mag! Thanks!

    xxx

  • 16 Mei 2011 - 19:55

    Pap:

    Wat is dat groene plaatje? Het lijken wel luizen. Bladluis! Wel een raar blad...
    Vertel het maar.
    Succes x pap

  • 19 Mei 2011 - 06:13

    Guido:

    Hahahah bladluizen,
    Wel een goeie :p maar het zijn schaapies op het platteland ;) Helikopter ride met Great Ocean Road haha :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 19793

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: