Eenmaal Melbourne altijd Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu Eenmaal Melbourne altijd Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

Eenmaal Melbourne altijd Melbourne

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

03 Februari 2011 | Australië, Melbourne

Het is alweer een week verder (van de 12) Hoog tijd om jullie weer op de hoogte te houden van wat er allemaal gaande is hier!

Werk:
Ik ben nog steeds in Melbourne en ben nu al een weekje bezig met het verkopen van zonnenpanelen (1 week, 1 'lead' :()... Vrijdag heb ik een sollicitatie gesprek voor een fundraising baan dat $22,50 per uur als minimum gaat verdienen (om de commissie eventjes buiten te sluiten). Dat is dus wel eventjes een verbetering als ik vandaag de dag maar 50 dollar per dag maak aan 6 uur tijd. Het blijft een vorm van sales maar dan om een goed doel en niet om een product dus hopelijk versoepelt dat de mensen die ik moet inschrijven :)
Ik vind het wel heel erg jammer dat ik nu afscheid moet nemen van een collega William. Hij was echt een hele positieve Fillipijn en met sales kon je zo iemand echt gebruiken! :(

Sociaal: Het is al een tijdje geleden maar nog zeeeeeeker de moeite waard. Ik zat in base en ben naar nomads gegaan (vanwege werk en omdat ik al de leukste mensen heb leren kennen die je kan treffen in BASE) en dat laatste is wat ik jullie zal vertellen nu (in het kort :D). Het was als een familietje daar in Base hostel en bestond uit Amy (vader uit engeland), Charlene (moeder uit New Jersey die alle drankjes betaalde WOEW), Katy (mijn zusje uit duitsland terwijl ze eigenlijk 20 is haha), Evan (Ier, degene waarmee Charlene vreemdging haha :D:D) met nog 2 uber chille nederlanders! :D Chris en Lisa.
Op een dag zaten we allemaal samen en op een andere dag ging iedereen weg maar onze gezamenlijke kamer was 210... gang 0, room 210.... dat laatste zal vast niet iedereen snappen (DE NL vriendengroep van middelbare school noemen we gang 0) Maar in ieder geval is nu iedereen vertrokken en zit ik hier nu alleen in Melbourne... nieuw hostel, nieuwe start!

Heimwee=> Niveau: hoog (schuld = werk en nu iedereen weer weg is haha :D)

uhm... jah... mn hoofd is eventjes te leeg... ik zal vast nog wel meer dan genoeg te vertellen hebben maar kan er niet op komen dus hier laat ik het bij voor nu ;)

enne.... IEDEREEN DIE REAGEERT SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEERRRRR DANKJEWEL :D :D

lator ;)

  • 03 Februari 2011 - 10:15

    Mam:

    Nou, dan krijg je hier weer een reactie. Leuk om al deze ontwikkelingen te lezen. Al met al doe je het toch maar super!! Hoe zit het met die baan in de bouw? Het wordt dus geen sjouw-werk of iets dergelijks? Blijkbaar is "sales" wel hot in Australie omdat daar blijkbaar genoeg werk in te vinden is. Jammer dat er niet iets leuks in de horeca is, zou jou beter op je lijf geschreven zijn. Haha!! Hou het hier ff bij, tis beetje druk op het werk. Dit weekend komt er toch een skypje!!!!
    X

  • 03 Februari 2011 - 14:25

    Ilse:

    Guidoo!
    Klinkt goed, dat eventuele nieuwe salaris. Beetje beter dan wat ze mij hier betalen, hongerloontje =( .
    Heeft u alweer nieuwe foto's om te uploaden? Ik ga dadelijk mijn fiets heel mooi neon oranje spuiten, voor de veiligheid uiteraard.. dat ie niet gejat wordt in Utrecht dan eh! EN ik ga sporten , whoesh, dat had niemand ooit gedacht, hardlopen in het bos met wilde mannen gnagna! Spreek je snel weer op msn, of per mail, of wat dan oooook!
    Kussen!

  • 03 Februari 2011 - 15:28

    Pap:

    Hé kerel ik vond het al helemaal niet meer leuk dat ik niks hoorde dus fijn dat je weer wat in je verslag hebt gezet. Stel maar genoeg vragen voordat je aan het volgende baantje begint zodat je weet wat je werkelijk in handen hebt. Vandaag heeft jouw zus haar Spaanse familietje achter zich gelaten. Ik heb ze samen met Ingeborg in Weeze opgepikt. Ze haalt nu Eline op. Succes ermee x

  • 04 Februari 2011 - 10:33

    Sijanda Jelsma:

    Hoi Guido,
    Het is hier nu 11.11 uur. Plus negen uur is Melbournetijd ? Dan zul je je sollicitatie gesprek wel gehad hebben. Ik ben benieuwd naar het vervolg. Heimwee is niet niks he? Als het maar af en toe eventjes is is ermee te leven hoop ik. Laat je afleiden door anderen en zoek the sunny side of the street. Liefs en sterkte als het niveau weer hoog is.

  • 05 Februari 2011 - 17:27

    Elie:

    Reactie :)

  • 05 Februari 2011 - 22:11

    Guido:

    Hahaha Elie! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 19792

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: