updateje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu updateje - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

updateje

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

25 Januari 2011 | Australië, Melbourne

ik heb goed en slecht nieuws:

harde schijf: Ik ben de foto's niet 100% kwijt maar als ik ze terug wil kan ik 2400 dollar gaan neerleggen (oftewel: Ik ga de harde schijf meesturen met het doosje op de post naar nederland en handel het daar wel af als ik terug ben)

baantje: Ik ga zonnepanelen verkopen! Maar het zou stukken makkelijker moeten zijn dan het salesman zijn als Milkman (ondanks dat beide bedrijven onder dezelfde baas werken :O). Ik wordt wel weer afgezet in de woonwijken en moet aankloppen aan de deuren MAAR ik vraag geen creditcards gegevens, de huizen moeten de mogelijkheid hebben om een zonnenpaneel op hun dak te hebben, je verandert de mensen hun levensstijl niet maar laat mensen investeren in hun huis en de energie die ze niet gebruiken wordt gekocht door de overheid etc etc

en als we het over loon hebben: wekelijks 300 voor 6 dagen werken + 10 dollar per 'lead' (geen flauw idee wat dat is) + 80 dollar per sale.... dus als je het berekent hoef ik maar 5 sales per week te maken... moet te doen zijn (amen)

Dus.... dit is het voor nu... het herstellen van de foto's wordt een toekomstig probleem...

  • 25 Januari 2011 - 15:30

    Janny En Peter:

    Lesje van juf Janny.... een lead is iemand die je nieuw aanbrengt bij hun!zodat zij diegene weer wat kunnen verkopen, snappie, dus die zijn heel belangrijk voor hun, daarom geven ze je daar geld voor....succes Guido, kijken of er ene zakenmannetje in je schuilt!xxx

  • 25 Januari 2011 - 21:35

    Pap:

    Goed idee van die schijf. Stuur maar op.
    Maak maar genoeg sales dan kun je straks in Fiji genoeg coconuts met rietje kopen.
    Jouw zus is bij jouw timetable al jarig. Dus gefeliciteerd. Wij moeten nog even wachten. x pap.

  • 26 Januari 2011 - 19:29

    Piet En An:

    Hallo Guido,Als de verkoop lukt met de zonnepanelen kom je weer terug in Nederland als een van de beste verkopers en kun je met zo,n handelsgeest best voor jezelf beginnen.Guido van harte gefeliciteerd met je zus Sijanda we hebben haar een smsje gestuurd.Verder hier geen nieuws op de berg.Guido ga zo door jij komt er wel daar zijn wij niet bang voor.Veel liefs en gr. AN en Piet .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 19792

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: