Boerderij! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu Boerderij! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

Boerderij!

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

12 Februari 2011 | Australië, Melbourne

Eindelijk!

"We require fruit pickers for our farms in Victoria Melbourne, Excelent wages, good conditions, and a Friendly team"

Vertaalt: We hebben fruitplukkers nodig, prima loon, fatsoenlijke werkomgeving en een vriendelijk team.

Ik ben benieuwd hoeveel daarvan waar is maar daar kom ik maandag wel achter! :D Morgen spullen inpakken, in de middag nog afgesproken met Katharina van Base-hostel Melbourne! en in de avond de bus naar Moama.
Damn Ik heb er zin in :D!

Locatie:
>>Rochester, Australie<<
Exacte straatnaam etc is nog niet bekend

Mijn zin om er weer helemaal er tegenaan te gaan staat staat weer op zijn volste 100% en mijn hoop dat daar een internetcafe of iets dergelijks ook eigenlijk haha.

Voor alle zekerheid: Ik ga ervan uit dat er geen internet beschikbaar is dus ik zal wat minder van me laten horen. Maar ik blijf te bereiken op mijn mobiel --> +61405525982 voor de mensen diegenen die zsm antwoord nodig hebben ;)

Overige dingetjes: Geen 1 sale met de airmiles-kaartjes... Heb een fiets voor 50 dollar gekocht haha en een skateboard gekregen in de house-share (omdat die, volgens de skateboard-kenners, slecht werkt... mij hoor je niet klagen ^^)

En als een finishing touch op dit reisverslag (een Weblog-Weetje=>) Er komt nieuwe look in weblog waardoor ik met dikgedrukt etc kan werken :)

That's all for today folks!:D

  • 12 Februari 2011 - 08:47

    Ik:

    Mijn dag kan niet meer stuk!!!! Ik zal de hele dag (dagen) keihard duimen!!!!!!!!!

  • 12 Februari 2011 - 09:39

    Pap:

    Zo te horen is het genoeg geweest voor jou met sales. Ga maar gewoon de boer op met fruit kom je er wel uit. Succes.

  • 12 Februari 2011 - 17:26

    Chris:

    Ik ben het met je pa eens..je bent tenslotte een de Boer!
    Veel succes cuzin and have fun!
    Cheers,
    Chris

  • 14 Februari 2011 - 06:57

    Mam:

    Ben zo benieuwd of het geluk is inmiddels .... wacht in spanning af!!!!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 19793

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: