bagga bagga bagga - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu bagga bagga bagga - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

bagga bagga bagga

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

22 Februari 2011 | Australië, Melbourne

oowwkeey... geen sandwich baantje NOCH DEGELIJK TELEFOONTJE HET ME TE LATEN WETEN! Gisteren zou ik worden gebeld in de middag, ik gespannen in het house-share te wachten... iedereen zeggen van 'als ze niet bellen nemen ze je niet aan'... en nee.. ze belde niet :(

Maar! Vandaag kreeg ik wel een telefoontje van een degelijk iemand die een jobinterview wou aangezien ik mijn CV naar hun heb opgestuurd :o.. Nu heb ik op zoveel advertenties gereageerd dat ik niet weet om welke functie het gaat haha:D. Morgen heb ik (als back-up) WEER een sales training in liefdadigheid dat 18.15 per uur verdient (tegen een minimum van sales die ik per week moet maken natuurlijk) dus voor volgende week heb ik iig *bereken...* 700 dollar before tax...

Dus het plan voor nu: Ga naar de sales training, ga naar de jobinterview, zie hoe het uitpakt en blijven zoeken..... gaap...

Wish me luck :)

  • 22 Februari 2011 - 06:40

    Mam:

    dit is echt balen!!! Sterkte met de volgende! x

  • 22 Februari 2011 - 09:15

    Pap:

    Hé bikkel balen zeg. Je geeft niet op en dat is de juiste houding. Ga je toch nog in de sales Good luck!!!!!!!!!!! x

  • 22 Februari 2011 - 09:47

    Sijanda Jelsma:

    Hoi Guido,
    Dat succes heb je nu wel eens verdiend. Wat een doorzetter ben jij zeg. Geen andere keus ook natuurlijk en vast wel eens depri. Maar weer, op z'n grunn's: Kop d'r veur, deurzett'n! Succes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 19788

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: