Sandwich *Nam Nam Nam* - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu Sandwich *Nam Nam Nam* - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

Sandwich *Nam Nam Nam*

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

17 Februari 2011 | Australië, Melbourne

Hier is weer een verslag want er is goed nieuws :D

Ik weet het, het is niet bepaald origineel maar ik heb FATSOENLIJK werk gevonden en ik bedoel FATSOENLIJK FATSOENLIJK en niet guido-fatsoenlijk zoals mijn gewoonlijke eerste indrukken met sales. neenee, ik heb het over Sandwich-maker :D 35 uur per week! Mijn Loon per uur zet ik onderin tussen de reactiesmaar het baantje is een goed begin!

Het is een fijne ochtend-middag werk dus de avonden kan ik lekker rustig doorbrengen (oftewel voor de skypers in NL, de ochtenden worden het beste voor mij). Werk zal OF 8 OF 9 uur beginnen en het cafe sluit om 15:30 dus ik zal van opening to sluit werken. Daarna via de supermarkt lekker naar mijn toekomstige house-share fietsen (140 dollar de week).

De locatie van de house-share is nog niet zeker aangezien ik hier nog eventjes druk mee aan het zoeken ben. Zometeen ga ik voor een hele interessante kijken dus ben benieuwd!

Als jullie dit op de 17e lezen dan begin ik om 23:00 nederlandse tijd aan mijn eerste dag en ga ik lekker broodjes smeren WOEW! Zwart shirt (oudvertrouwde camelot stijl ;)) en een donkere- of spijkerbroek is prima! Dus lekker relaxed

Enja relaxed.. relaxed.... Er was een pamfletje op het prikbord voor vrijwilligers die willen meehelpen aan gezondheids-onderzoek... ik ga daar nog wat meer research naar doen, maar tot nu toe weet ik dat ik het binnen mijn Melbourne-tijd kan afronden en er (no tax) $2.464 mee kan vangen... Maar eerst eens zien hoe en wat het allemaal inhoudt!

Maar tot nu toe, I'm back on track! en het was echt hardverwarmend hoe iedereen toch trots was/is en sterkte toewenste :)

Bonan Tagon ("Fijne dag" in het esparantaans :))

  • 17 Februari 2011 - 06:54

    Mam:

    super!!!! Proficiat!!!! Eindelijk ... ben blij voor je. x

  • 17 Februari 2011 - 09:09

    René:

    Gelukkig maar. Die moeder van mijn collega is net terug geremigreerd naar Hong Kong ;-) Heb je dus niks aan. Haar zwagers kijken nog wel, maar goed, jij redt jezelf, prima toch!

  • 17 Februari 2011 - 09:54

    Janny:

    ik moet wel lachen om al jouw avonturen Guido! allemaal heel goed voor je dit hoor, Maarre dat gezondheidsonderzoek???? ahhhh kijk uit, vaak is dat ook medicijnen slikken voor onderzoek weet je en dat is niet alktijd ff gezond!! soort proefkonijn ben je dan...heb ik wel s enge verhalen van gelezen van gasten in Engeland, die er wel dood aan zijn gegaan...dus beware!!! verder stuur ik je een warme groet uit Brazilie, daar zijn we ff neergestreken! have fun sandwich man!

  • 17 Februari 2011 - 10:48

    Sabine:

    Heeee Janny!!! Wat leuk dat jullie weer daar zijn ... lichtelijk jaloers!! Gr.

  • 17 Februari 2011 - 10:52

    Marlies:

    Janny spreekt mij uit het hart!!!!!!! Maar hetzelfde heb ik jou ook al per mail mee-gedeeld! Luister naar ons!

  • 17 Februari 2011 - 20:26

    Pap:

    Hé Guido sterk hoor dat door buffelt.
    Skyp zo maar even over dat gezondheidsonderzoek.

  • 17 Februari 2011 - 22:16

    Robin :

    Cool, dan kan je voor ons allemaal sandwiches maken op de famillie reunie hehehe !

  • 18 Februari 2011 - 01:03

    Guido: Up-2-date:

    HeyHey!

    Eventjes kort hoe de zaken ervoor staan en wat ik allemaal meer te weten ben gekomen/heb besloten:

    1) Te beginnen met werk: Ik heb mijn eerste proefdag gedraait (van de 2) en mijn tweede proefdag is na het weekend op maandag. Ze vonden dat ik het goed deed maar wel aan mijn snelheid moet werken (nog geen routine). Er zijn 2 plaatsen vrij (1 bediening, 1 sandwich) en maandagavond krijg ik te horen of ik wordt aangenomen. Het is echt een super mooi cafe en na 2 uurtjes proefdraaien kreeg ik 25. Ze zei "It's not much but you have sacrificed some time for us so this is the least we can do".... IT IS NOT MUCH!? Mevrouwtje, jij hebt daar zo'n 8 uur tomatenplukken in je klauwen haha :D

    2) dat pamfletje voor vrijwilligers in gezondheids-onderzoek. Ik blijf up-to-date voor onderzoeken die nog gaan komen aangezien ik ZEKER NIET aan pil-experimenten ga beginnen, maar er wordt aangenomen dat er een onderzoek gaat komen met "meten van hartslag en statistieken" dat dus 100% veilig is (tenzij ik struikel op een lopende band natuurlijk haha).

    3) Overnachting: Ik heb het al helemaal uitgewerkt voor de komende tijd. Ik ga terug naar mijn oude house-share en blijf daar voor een maand. Want na die maand is er een plekje vrij in een house-share dat dichter bij mijn toekomstige-baan te vinden is. Bovendien is de eigenaar van het tweede house-share een moeder die iedereen up-to-date houdt voor barretjes die werknemers zoeken... Dat zou misschien goed uit kunnen komen voor avonddiensten! :)

    In ieder geval, HET GAAIE GOED :D

  • 18 Februari 2011 - 16:21

    Mam:

    Wat fijn als dit baantje zou kunnen doorgaan. Helemaal leuk toch, horeca! En gelukkig hebben wij jou allemaal zover kunnen krijgen dat je niet gaat deelnemen aan dat medische onderzoek. Inspanning en daarbij metingen laten doen is helemaal oké maar inspuiten, inslikken, opsmeren en dat soort ongein: niets van dat alles! Zet hem op maandag and in the meantime: doe Geert de groetjes van mij!! Fijn weekend. xxx

  • 20 Februari 2011 - 20:55

    Pap:

    Hé updateje! beetje laat gezien. In Nederland zie je die broodjessmeerders wel eens een lepel gebruiken om meer boter er op te kunnen doen en kennelijk is er een trucje waarbij het sneller gaat. Moet je natuurlijk geen theelepeltje gebruiken ha ha. volgens mij ben je al bijna bezig.. weer om 23 uur NL tijd. SUCCES!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 19790

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: