Hebbes! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu Hebbes! - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu

Hebbes!

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

20 December 2010 | Nieuw Zeeland, Taupo

Hey hey luitjes!

Het is zo goed als rond ;)! Guido got jobs... jawel, meervoud! En met werk bedoel ik een plek waar ik werk voor eten en accommodatie!

Officieel ben ik nog niet aangenomen, maar het werk is ook niet bepaald officieel... In ieder geval zijn beide mensen geinteresseerd:

baantje 1: Dit baantje zal ik tot de 29e van December doen (dus hier zal ik ook kerstmis vieren) in de buurt van Taupo, 29e rij ik terug naar Taupo en de 30e neem ik de Kiwi bus naar Auckland om oud en nieuw met oud vertrouwde hester en matt te vieren ;)

baantje 2: Dit baantje zal ik tot de 15e doen in de buurt van Rotorua (2 dagen voor vertrek naar Australie zodat ik de volgende dag naar Auckland kan reizen en de 17e vroeg op het vliegtuig kan gestapt)

Wat houden de baantjes in? Rond het huis klussen, baantje 1 benadrukte het verfen van een workshop (oooooeeeeehhhh) en baantje 2 vooral in de tuin werken en rondom het huis helpen (aaaaaahhhhh)

Ik weet niet hoe het met mijn internet zal zitten maar ik laat dat natuurlijk op tijd weten ;)

Tju Tjow!
Guidoow

  • 19 December 2010 - 13:14

    Pap:

    Zorg maar dat je er heel handig in wordt. Ik heb hier ook wel een keer werk voor eten en accomodatie en ook nog een bonus. Fijn dat je iets te doen hebt. Succes jongen x

  • 19 December 2010 - 13:49

    Omi :

    Proficiat! Ik hoop erg, dat je het fijn hebt met de kerstdagen! En ook, dat het geen vervelende werkzaamheden zijn, die je moet verrichten. Houd me op de hoogte! Voor de kerst krijg je nog een mail. Zie maar, wanneer je antwoord kunt geven. Hoe heet dat ook alweer? No worries. Hier ligt een dik pak sneeuw en het vriest. Brr. Muchos besos!! XXXXXXX

  • 19 December 2010 - 14:06

    Mam:

    My son's got a job!!! Goed hoor. Volgend jaar heeft ons huis ook een likje nodig dus neem maar lekker die schilderklus aan. Betaal jou liever dan Günther. Haha!! Ben nu bezig met de boom, mis jou .... X

  • 19 December 2010 - 20:25

    Guido:

    Dankje dankje :D Na 4 dagen geen een reactie op... 24 aanmeldformulieren was het het wel waard :D

    Inderdaad No Worries omi haha goed zo ^^ HEB ER ZIN IN! moet over half uurtje bij de supermarkt zijn waar hij me oppikt! WOEHOE :D

  • 19 December 2010 - 20:39

    Guido:

    Oh trouwes, de weersverwachtingen kloppen wel, in de middag is het hier net een sauna met al die warme regen, heerlijk :D!

  • 19 December 2010 - 21:01

    Omi:

    Oh, wat een leuk idee, dat je zelf ook eens iets onder je reisverslag zet!! Hoe was je eerste werkdag? Wat moest je doen en waren die mensen wel leuk? Laat gauw van je horen. :) :D Succes verder met alles wat je onderneemt!!!! XXXXX

  • 20 December 2010 - 09:38

    Elie:

    He Guido!
    Ik wil je bungeejump film zien! Wat schrijf je trouwens leuk, heb een inhaalslag van al je Posts gedaan. Klinkt leuk, vergeet je niet terug te komen naar nl?
    Eline was hier laatst op bezoek met Ian, was super gezellig. Groetjes, Elie

  • 20 December 2010 - 11:51

    Sijanda Jelsma:

    Lieve Guido,
    We genieten hier met ongeveer min 10 en een zonnetje erbij van de kou. We wachten op een groene kerst.... zijn de wegen in elk geval begaanbaar.
    We wensen je een fantastische kerst en een supermooi nieuw jaar. Doeg!

  • 20 December 2010 - 17:33

    Piet En An:

    Hallo Guido,Wij lezen alle mails van je maar zoals je wel gemerkt hebt wij zijn niet zo'n schrijvers.Hier dan toch een klein berichtje uit het koude en dik besneeuwde Groesbeek.Fijn dat je weer een nieuw baantje hebt.Wat zal jullie huis en tuin er in de toekomst prachtig uit zien.Beste Guido wij vinden het knap wat je allemaal doet verder veel succes en geniet ervan.Wij wensen jullie fijne kerstdagen en een voorspoedig en gezond 2011.gr.An en Piet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 19789

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: