En Alweer Back in Taupo Ageejn - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu En Alweer Back in Taupo Ageejn - Reisverslag uit Taupo, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu

En Alweer Back in Taupo Ageejn

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

29 December 2010 | Nieuw Zeeland, Taupo

En hier ben ik dan voor de 3e keer in Taupo. Ik ben hier afgezet door Sharon (vrouw van Mike, mijn baas). Het wordt maar 1 nachtje dat ik hier blijf pitten in de base hostel waar iedereen me onderhand al wel kent haha! Grappig om alweeer bekende gezichten te zien die hier werken voor de gratis overnachting.

Ik ben dus nu 8 werkdagen rijker in ervaring als houthakker yeah! Morgenochtend neem ik mijn laatst-mogelijke bustrip met de Kiwi-Experience *snik* richting Auckland (Hester en Matt) waar ik oud en nieuw ga vieren.

Dus volgende verslag: oud en nieuw ;) vandaag ga ik weer naar de hot springs hier (gratis ^^) en een update over de volgende rits foto's

Iedereen! Een fantastisch oud en nieuw en tot sprekens! Een speciaal bedankje voor Jorren en Esther voor jullie kaartje ;)!

  • 28 December 2010 - 22:47

    Robin:

    Houthakker haha :) Dat komt heel je leven van pas

  • 28 December 2010 - 23:44

    Mama:

    shop shop (of hoe zeg je tjop tjop) zit je houthakkers-job er al weer op??? Fijn dat je oud/nieuw niet alleen viert! Mail je overmorgen ff lekker uitgebreid terug!!!
    Dikke SMAK

  • 29 December 2010 - 10:56

    Omi :

    We hebben er net samen 1½ uur skypen opzitten, dus ik weet niet, wat ik daar nog aan toe kan voegen. Ga zo door!
    Tot de volgende keer en "Guten Rutsch" ins Neue Jahr! Muchos besos.

  • 29 December 2010 - 14:00

    Pap:

    Goeiendag dan dat was een snelle sprokkel in Yogibearbush. Goede reis en groeten en ik wens jullie een heel gezellig oudejaarsdag.

  • 30 December 2010 - 10:17

    Wija:

    Wij wensen jouw van hieruit een spetterend 2011!. Zal wel lukken denk ik.
    Bram, Wija, Sander en Vera

  • 31 December 2010 - 13:34

    Pap:

    ** Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!**

  • 01 Januari 2011 - 00:21

    Guido:

    @Wija: Jij ook een fantastisch 2011 namens heeel Nieuw Zeeland en mij natuurlijk haha

    @Robin: Kijk jij snapt het, houthakkers zijn de toekomst haha ;)! Jij ook nog een oogverblindend 2011 :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 19793

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: