Pre-HelpX - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu Pre-HelpX - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu

Pre-HelpX

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

03 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

yhellow piepol!
Een klein verslagje met wat nieuwtjes: Ik ben vertrokken uit Howick, de suburb van Auckland, waar ik oud en nieuw met Hester en Rachel (Matt's zus) Prachtige foto's van de skytower met al het vuurwerk!

Hyves-link voor de foto's: http://guido-pescados.hyves.nl/album/58713926/4_Nieuwste_Foto_s/ICu7lEUx/fotos/1201237062/0/_G_z/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

Ik heb nog ff wat inhaal fototjes geplaatst dat ik een hollands hutspotje had gemaakt, oud en nieuw foto van de skytower en nog Mt. Doom ;)

Nu ben ik weer in Rotorua, 1 nachtje slapen en morgen aan de slag als tuinman ergens hier in de buurt. MAAARRR MORGENOCHTEND ga ik maar eens een kijkje nemen bij een cultureel park... waarom? omdat ik na 2,5 maanden tijd nog geen eens een gijser heb gezien! Dus daar volgen nog foto's van ;)

Maar dat is het nieuws voor nu... Wat een korte reisverslagjes zijn het de laatste tijd zeg... graag gedaan voor de 'thankgod'-denkers ;) en sorry voor de 'jah wat is dat nou'-denkers haha :P

Haera Ra!
Guido ;)

  • 03 Januari 2011 - 06:49

    Omi:

    Wat voor gijser? Ik hoor in ieder geval wel bij de thankgod-denkers! Lekker weer iets gehoord van jou!! Speel maar voor tuinman, dat hoor ik veel liever! En nu schei ik erover uit! Veel plezier nog in Retorua en schrijf gauw weer eens iets. Hoef niet telkens een lang verhaal te zijn. Houd ons fijn op de hoogte van alles wat je doet! Stuur me per mail al die links voor je foto's van alles. Eline zet ze dan in mijn map. Muchos besos XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 03 Januari 2011 - 06:54

    Omi :

    Die foto's heb ik er net zelf afgehaald!! Knap van mij, hè? Dus alleen nog even over laten zetten. Sorry!!

  • 03 Januari 2011 - 06:58

    Omi:

    Zie, dat je online bent. Maar we kunnen helaas niet kletsen, want Marjo komt me zo halen en ik moet dus opschieten!. Ben over ong. 1 uur terug. misschien ben je dan ook nog bereikbaar? Hopelijk tot straks.

  • 03 Januari 2011 - 16:51

    EdB:

    Marlies MSN en mailen is een andere manier. Dit is voor iedereen die het lezen wil. Bijvoorbeeld sollicitatie over 2 jaar in NL.

  • 05 Januari 2011 - 20:37

    Mam:

    Skypje in het weekend?????
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 19786

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: