ooowkeey.... Groen zit niet altijd mee - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu ooowkeey.... Groen zit niet altijd mee - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Guido Boer - WaarBenJij.nu

ooowkeey.... Groen zit niet altijd mee

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

09 Januari 2011 | Nieuw Zeeland, Rotorua

En waarom zit groen niet echt mee... Als de mensen die een 'organic food community' runnen ermee stoppen heb je de poppen aan het dansen en moeten de HelpX medewerkers het huis uit *flashbackflashback*...

Het begon allemaal toen ik daar aankwam, hele leuke mensen met een 2 jarig zoontje genaamd Matai (

• 09 Januari 2011 - 09:46

Ilse:

Lekkerrrr... Ga je eerst tegen die boom plassen, raak je net een appeltje, wordt dat appeltje geplukt... En krijg je net dat appeltje voorgeschoteld! Mjam..! xD

• 09 Januari 2011 - 09:46

Pap:

Was leuk skypen. Via google weet ik nu ook wat luge in Rotorua is. Probeer de komende week maar wat klusjes te doen.
    Koop goede zonnecream dan krijg je die van mij. Niet vergeten. x

• 09 Januari 2011 - 11:08

Sijanda Jelsma:

Hey Guido,
    'k Lees je verhalen nog steeds hoor, maar geef niet altijd een reactie.
    Een dip hoort er ook bij. Er komen vast weer inspirerender dagen. Blijf contacten leggen. Komt het nu aan op ondernemingsgeest ? In Groningen (eh, wij zijn Friezen he) zeggen ze Kop d'r veur, deurzett'n.
    Groetjes!

• 09 Januari 2011 - 22:48

Guido:

Pff wat heb jij t ook zwaar zeg:p Wat een leven, ik zou het je zo na willen doen. Ik heb Linde even jou verslag gestuurd want die zit op t moment in NZ ergens midden op het noordereiland!

Liefs

• 10 Januari 2011 - 04:22

Linde:

hi Guido! paul en ik zitten nu ook in NZ en camperen vanavond in Taupo, als je in de buurt bent kun je ons even bellen, we zijn bereikbaar op tel. nr. 02102871563

gr. je achternicht

• 10 Januari 2011 - 21:21

Wija:

Dagen uitzitten???
    Vooruit weer in de benen en genieten!!

• 15 Januari 2011 - 23:30

Inge:

Hey Guido! Dus nog steeds in ons mooie landje! Je hebt een megashock in CHCH gemist, net toen mijn broers en zus uit NL overwaren, haha zij wel die ervaring... Wij hebben 2 weken gekampeerd bij Abel Tasman, jou wel bekend. Morgen back to work en kids nog 2 weken vakantie. Geniet nog even in NZ en goeie reis terug naar AUSSIE! x Inge en fam.