En floep in Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu En floep in Melbourne! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Guido Boer - WaarBenJij.nu

En floep in Melbourne!

Door: Guido2Gozzie

Blijf op de hoogte en volg Guido

17 Januari 2011 | Australië, Melbourne

En floep in Melbourne!

Doeidoei tegen Taupo gezegd, doeidoei tegen familie van Matt gezegd en doeidoei aan Nieuw Zeeland moeten zeggen... I'll be back! ooit :) EN HEELLLOOOOOW AUSTRALIE :D

De vlucht liep soepel en een hele gave crew gehad in het vliegtuig! Hester en ik hebben een certificaat gekregen en zijn nu officieel Junior Jet Crew van de vliegmaatschappij "Pacific Blue" WOEHOE! De champagne is al ontkurkt! :P... Het houdt heeeeeelemaal niks in hoor, maar het is gewoon een papiertje waarmee ze kleine kinderen helemaal blij mee willen maken ;) ideaal dus hahaha :D!

Het jobhunten is begonnen! Het wordt rondkijken bij de hostels op de jobboards en het hostel waar we nu zitten heeft (als voorbeeldje) een costumer promotion baantje voor minstens 3 maanden dat tussen de 800-1000 per week zou verdienen :|

Hester heeft nog wijzigingen aan haar plannen moeten aanbrengen en gaat nu even lang als ik werken in Melbourne (iets van 6 weken). Als zij daarna in Brisbane haar verjaardag gaat vieren (waar tegen die tijd hopelijk de overstroming weer is opgedroogd), ga ik de week daarop op het vliegtuig stappen naar Fiji woew! Maar eerst nog maar mijn plannen realistisch maken met een baantje.

Melbourne is trouwens niet een van de steden die is overstroomd. De oostkust heeft vooral last ervan en ik zit in heeeet.. (noord-oost-zuid).. Zuiden van Australie ;)

Binnenkort ook weer een foto update maar voor nu moeten jullie het hiermee doen.

Groetjes ;)!

  • 17 Januari 2011 - 07:01

    Mam:

    Goeiemorgen Giet, fijn dat je vertelt dat er daar geen overstromingen zijn maar volgens de berichten in Nederland verwachten ze die nu ook in het Zuid-Oosten van Australie en daar zit jij!! Misschien kun je een baantje krijgen als een peddelaar, rescuer, en daarna als een scrobber!! Hoop dat jij snel iets vindt om je Fuiji-droom te verwezenlijken!!!! Ly. X

  • 17 Januari 2011 - 08:37

    Liekje:

    eerste reactie: kreun fiji:P maar klinkt weer super allemaal! heb je echt geen last van de overstromingen? ze zeggen hier poveral dat Melbourne overstroomd is :S
    xxx

  • 17 Januari 2011 - 16:36

    Nick Meijers:

    Heee Guido!
    Leuk dat je nog steeds veel berichten schrijft ;). Ik lees ze vaak wel, maar reageer meestal niet, maar heb dan nu toch de stoute schoenen aangetrokken :P
    Goed om te horen, dat alles goed gaat en je geen last hebt van overstromingen.

    Nick

  • 17 Januari 2011 - 21:04

    Wija:

    Floep, hier weer een reactie uit Nederland. Geniet in het mooie Australie en werk hard zodat je Fiji haalt. Veel plezie. Groetjes uit Valthe

  • 18 Januari 2011 - 00:47

    Guido:

    Ok het kan MISSCHIEN een HEEL KLEIN BEETJE laks overkomen maar ik zal me nu maar eens gaan verdiepen in de watersnood ramp hier.. Ik zweer het dat ik nog niks ervan heb gezien maar dat ik (na wat internet-foto's) het wel serieuser ga nemen! Ik ga vandaag het centrum van melbourne in en zal meteen eens even kijken voor het laatste nieuws! Hopelijk is het wat meer dan alleen maar die sales-baantjes!

    @ mam: ik zit er wel overna te denken om te helpen :o

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Guido

Actief sinds 24 Aug. 2010
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 19789

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2011 - 31 Mei 2015

Studie

23 September 2010 - 25 Juni 2011

van Guido naar Gaussie

Landen bezocht: